KURUS , WEDNESDAY , 20042011 , 0229PM

4/20/2011 02:01:00 PM

hello hello cute and hemsem readers !
as you know aku da bekerjaya sekarang haha da keje . at least ada lahh duit nak keluar nanti or nak buat sambung study or nak amek lesen or nak belanja family or nak shopping or nak foya foya . opss ! tu dulu . sekarang setia haha hope aku keje lame lahh kali ni ye . sejak kebelakangan ni aku tatau kenape aku tade idea nak blogging . mane nta pergi semua idea idea aku --' kadang kadang aku ada idea nak blog pasal sesuatu tapi aku pulak malas nak menaip . bila mud malas datang faham faham je lahh .
well hari ni aku nak blog pasal aku nak berdiet ! yeah aku nak diet ! aku ta gemuk pun tapi aku just nak berat badan yang ideal . tu je . aku tade aa macam sesetengah orang yang nak diet gila gila sampai telan pil kurus badan or tahan makan . aku makan , cuma dalam kuantiti yang sikit je . bila lahh aku dapat bentuk badan macam dekat atas tu ye --'
btw aku ni bukan desprate sangat nak kurus . kurus sangat ta lawa . macam kurang kasih sayang . gemuk sangat pun ta lawa . macam terlebih kasih sayang . ok aku tau ada yang terasa tapi ni ada lahh untuk diri aku . aku nilai dari segi persepektif aku sendiri . jangan lahh terasa --' tapi pape pun aku happy diri aku yang sedia ada ni . aku macam ni pun da cukup cantik . ciptaan allah :) aku happy orang sekeliling sayang aku and terima aku seadanya . tu da cukup bermakna !

You Might Also Like

0 comments