MAYBE THIS IS MY LAST ENTRY ,FRIDAY , 24062011 , 1241AM

6/24/2011 12:35:00 AM

assalamualaikum guys and girls ! just now aku jatuh toilet . da lahh jatuh terduduk . terhentak . pinggang aku sakit . urat semua sakit . beside that aku pun da lama tak jatuh . so maybe macam tu lahh rase nye bile terjatuh balik haha nak demam pun ade hm . hari ni jugak aku nangis . lama tak nangis . aku nangis sebab aku rindu dekat mak aku . korang takan faham perasaan aku ni macam mane . bile da sampai mase nak nangis tu da ta bole tahan kot . sebab tu terus nangis . tapi tape , ringan sikit masalah dekat hati ni .
well aku nak terangkan sikit lahh berkaitan entry aku kali ni . kemungkinan besar aku akan deactive kan blog aku or aku akan private kan nye . atas sebab tertentu . sorry sangat . bile semua orang bole bace blog aku , ni akan menyusahkan aku nak jaga hati banyak pihak . aku da malas nak jaga hati orang ni --' well blog ni mungkin akan tade dalam masa seminggu .
hari ni aku nak cite pasal jaga hati orang ni . dalam hidup ni kite selalu diajar agar jangan pentingkan diri sendiri . kene bertolak ansur and what so ever lahh . tapi kate kan lahh kalau korang da penat penat letak baldi depan pintu tandas untuk mandi ,then korang pun balik bilik lahh kan then bile datang sana balik tau tau da ada orang yang ta berhati perut potong line korang nak mandi . ape korang rase ? kalau korang rase happy sampai terloncat loncat depan pintu tu , aku rase macam nak bagi hadiah je dekat korang --'
penting ke jaga hati orang ? well ni ada lahh orang orang yang patut korang jaga hati
  1. parents korang yang korang sayang sangat and da banyak berkorban tu
  2. siblings korang . sekerap mane pun korang bertekak dengan dorang setiap hari , korang tetap kene jaga hati dia . dorang tu lahh yang akan tolong korang time susah nanti
  3. sahabat . kalau kawan tu macam umum sangat . sahabat tu lebih spesifik . jaga lahh hati dia selagi dia hormat korang and dia ada lahh sahabat korang yang ta tikam belakang korang
  4. room-mate korang . dia teruk macam mane pun , just stay calm . dia akan ok nanti . just take time je lahh
ni pulak orang yang korang tayah jaga hati
  1. orang orang yang talam
  2. hipokrit
  3. orang yang memang nak menang and pentingkan diri dari awal korang kenal
  4. kawan based on harta or pangkat
  5. orang yang ta reti jaga kepentingan orang lain
  6. orang yang kau senyum dengan dia tapi ta reply senyum kau
  7. orang yang kuat merapu
  8. orang yang gedik (aku alergic --' )
  9. orang yang ta geti ketawa
berhati hati lahh pilih sahabat ye .
so now ape yang da lepas tu lepas lahh . jadi kan nye pengajaran . aku just kadang kadang pelik untuk orang yang judge aku ni macam mane kalau dia ta kenla ku lagi and kenal aku bebetul . pada rupe paras aku memang ta lawa and seorang yang agrang . kot --' . but who are u to judge me ? did u know me as well i know myself ? just mind ur own business next time . people know me better know who i am . btw lepas ni pun korang ta jumpe aku .insya'allah . so im sorry kalau selame ni entry aku ade menyakitkan hati korang or buat korang menyampah . aku tulis pakai hati
expression is important . so hope korang have a happy day everyday ! :)
till then .bye

You Might Also Like

2 comments

  1. tade lahh . kemungkinan blog ni akn tade dalam mase seminggu lagi . bukan tutup selama seminggu :)

    ReplyDelete