YOU ARE WAY TO SELFISH MY DEAR

1/27/2012 01:03:00 PM

Assalamualaikum people !

Happy friday yaww . hari ni aku pergi kelas lambat then masuk masuk je ada test dalam kelas tu . ok sangat terkejut ! nasib baik aku tak datang lagi lambat . memang da plan nak datang lambat lambat . well mood cuti aku masih bersaki baki dalam badan ni . tahap malas ni masih kekal sama . semua kerja aku , dibuat secara paksa . berkat ke ? Insyaallah .

Hari ni aku nak share satu benda basic yang selalu terjadi di sekeliling korang . sikap selfish yang melampau lampau membuatkan orang annoying dengan kau dalam keadaan yang mendadak . bole ke korang bertoleransi dalam keadaan tu ? untuk aku tak bole . hidup dekat dunia ni bukan hanya untuk seorang . kita memerlukan teman . semua benda wujudnya berpasangan . kalau kau tanak orang jaga hati kau . its up to you but at least orang ada fikir pasal kau . hidup selfish dan menyusahkan orang lain tak bawak ke mana dan itu sangat tak dituntut !

Aku mara betul dengan orang macam ni . sebab dengan sikap kau ni akan end up dengan lonely .

belum terlambat untuk berubah :)

You Might Also Like

0 comments