AKU COOL

5/21/2013 01:05:00 AM




Setiap orang ada masa silam .
Sama ada masa silam yang kau mengaku kau siapkan kerja sekolah walaupun meniru .
Masa silam yang kau puasa penuh sebab dapat upah .
Atau masa silam yang kau curi selipar dekat surau .

Jenis aku .
Aku tak kisah nak berkongsi cerita dulu dulu .
Baik cerita buruk atau elok .
Kerana pengalaman orang lain lain .
Kerana dari situ aku dapat belajar sesuatu dari kau .
Atau kau mungkin dapat belajar sesuatu dari aku .

Cuma satu .
Jangan cerita balik dengan aku cerita kurang baik aku .
Aku tak gemar .
Apa guna ingat benda sesedih ?
Tak cool .
Senang cerita .
Aku akan mula mencarut dalam hati .

Apa aku dah cerita dulu .
Kau diamkan je .
Mana yang perlu ingat dan ambil iktibar , ikutlah .
Mana yang kosong , buang dari minda kau .
Kalau tidak pun , kau jangan ingatkan aku pasal cerita lama lama .

Kali ini aku akan buat tak peduli .
Lagipun otak aku cepat lupa .
Haaa lawak~



Eh dah pukul 1 pagi .
Ok loser gila apa aku cuba sampaikan dekat atas .
Tak apa .
Aku cool hewhewhew

You Might Also Like

0 comments