ANDA MELAYAN ATAU PERAMAH ?

5/04/2013 03:18:00 AM



Tadi aku dah pekena air kafein .
Jadi malam ni lambatlah waktu tidur aku .
Disebabkan lambat tidur .
Otak aku akan berfikir diluar norma manusia normal pada waktu ini .
Ya waktu sekarang adalah 3.27 pagi .

Jadi apa yang mengganggu fikiran aku pagi ni ?
Ini dia .
Sila terangkan apa beza melayan dan peramah ?
Serius aku tak boleh fikir apa beza dua benda ni .

Tapi aku tak gemar orang panggil aku 'suka melayan' .
Bunyi macam tak hormat aku .
Mungkin pada sesetangah orang 'melayan' tu tak bawak makna untuk dia .
Tapi untuk aku , ya .
Ia bawa makna .

Tapi itu pendapat masing masing .
Pendapat aku macam gitu .
Sila jangan kutuk .
Aku tahu fikiran aku kolot .
Apa aku kesah .
Lalalala .
Oh jangan lupa tinggalkan pendapat .
Penat dah fikir sedari tadi .
Amek kau 'sedari' bagai .

Kesan kafein dah hilang .
Otak pun dah tak mampu berfungsi dengan ligat .
Selamat malam kesayangan , kebenciaan , kepura puraan .



Apasal aku ucap selamat malam pulak ni .
Lol

You Might Also Like

0 comments