UNTUK INSAN YANG UMPAMA PELITA

5/12/2013 05:50:00 PM


20 tahun aku bernafas .
50 tahun dia bernafas .
30 tahun beza aku dan dia .
Perbezaan yang ketara .

Sepanjang 20 tahun aku hidup .
Dia yang masak .
Dia yang basuh baju .
Dia yang ingatkan pasal sembahyang .
Terima kasih cinta hati .

Ya aku akui , aku bukanlah anak yang sentiasa ikut apa yang dia cakap .
Melawan .
Cakap dalam hati .
Tak bertegur siapa .
Aku pernah buat .
Aku tahu ramai yang pernah buat .
Untuk itu aku mintak maaf .
Aku manusia yang tahap sabarnya terbatas .

Dia yang penyayang .
Dia yang kuat membebel .
Dia yang tabah .
Dia yang pemarah .
Dia yang penuh dengan disiplin .
Dia yang suka kejut bangun pagi secara jerit jerit .
Dia yang dah mula sporting .
Dia yang punya masakan sedap .
Dia yang suka buat karipap .
Dia yang kuat tidur .
Dia yang rajin mengaji .
Dialah puan besar dirumah kecil ini .
Kami sekeluarga am nya .
Dan aku khas nya .
Nak sampaikan satu saja pesan .
Teruslah sihat untuk sentiasa menerangi hidup kami .
We love ya   :*

Untuk insan yang aku tumpang rahim sebelum lahir ke dunia .
You rock my world .



Ok berapa kali lap air mata taip entry ni   :(

You Might Also Like

0 comments