MR. CASANOVA

10/16/2011 08:24:00 PM

to my dear mr. casanova , please respect girl ! especially with those who you are with now .
dulu , sekarang dan akan datang , kemugkinan besar perangai kau akan sama . perangai kau mugkin berubah tetapi kau kemungkinan besar akan seksa diri kau sendiri . mengapa ? sebab kau terlalu taksub dengan kelebihan yang kau miliki . kau kacak ? ye aku ta nafikan . kau berduit ? itu pun aku ta nafikan . kau romantik , caring , mulut manis ? itu semua aku ta nafikan . kau mempunyai pakej untuk dapat sesiapa yang kau suka hanya dengan sedikit senyuman and masa yang kau luangkan .
bertukar awek macam tukar baju . tabur janji manis sini sana . itukah yang kau bangga kan ? kasihan perempuan . aku memang jenis yang suka tengok profile orang . aku suka stalk orang . kisah 'cinta' kau sangat kelakar bagi aku mr. casanova .
dua minggu lepas kau dengan seorang perempuan yang kau kata segalanya untuk kau . kau update ayat sayang bagai dekat status facebook . kau utarakan ke seluruh pengguna facebook yang kau dilamun 'cinta' , namun itu tidak kekal . kau tinggalkan dia dan mencari satu alasan yang tak masuk akal 'aku ta serasi dengan dia' . betapa bodohnya alasan kau wahai mr. casanova .
beberapa detik lepas sekali lagi aku terbaca sesuatu yang kau update di facebook 'in a relationship with bla bla bla' . wah ! tepukan gemuruh untuk kau mr. casanova sebab ta sampai seminggu kau tinggalkan yang kau agungkan dan kau dapat yang baru . memang tukar baju . dan sekali lagi kau utarakan ke seluruh pengguna facebook yang dialah yang terakhir .
sangat dahsyat kisah 'cinta' kau mr. casanova dan aku akan nantikan cerita 'cinta' kau yang seterusnya . kesian aku dekat perempuan kau . tiada apa nak dibanggakan dalam hal ni . karma has no deadline ! dan semoga kau berubah . well , for your own good :)

You Might Also Like

0 comments