EVERY END IS A NEW BEGINNING

6/10/2013 12:17:00 AM



Sekarang ni tengah demam semester baru .
Demam nak mula belajar .
Aku tahu ada yang semangat .
Contohnya aku .
Dan aku tahu ada yang tak semangat .
Contohnya aku juga .

Semester ni akan jadi yang terakhir .
InsyaAllah .
Aku nak cipta memori .
Aku juga nak cipta sejarah .
Bukan untuk buku sejarah tingkatan 4.
Choyy .
Aku nak cipta kenangan yang aku boleh senyum meleret bila dah tua .
Kenangan yang aku boleh cerita dekat siapa siapa .
Kerana semua yang aku akan lalui cuma sekali seumur hidup .

Kata orang semester akhir ni susah .
Kata oranglah .
Tak apa .
Tabah dan redho .
Walau teruk mana pun pengakhiran cerita aku dekat sini .
Aku tau .
Akan berbaloi .

Aku dah hias meja belajar cantik cantik .
Warna pink .
Siap ada pokok .
Biar mood belajar selalu ada .




Ok terpaksa berhenti .
Ada rama rama mengganas !

You Might Also Like

0 comments