FRIENDS FOR YOU :) , TUESDAY , 29032011 , 0157PM

3/28/2011 11:18:00 PM

hello hello readers :) just now aku dapat call dari abah . but aku terus pass telefon tu dekat mak then abah bitau yang sorang daripade pakcik aku meninggal akibat serangan jantung . pakcik aku tu mude lagi dalam 30 tahun kot and ade satu anak umur 4 tahun and wife yang masih mude lagi . well aku macam ta sangke lahh sebab dia ni baik and happy go lucky orangnye . biase lahh benda yang kita ta sangke selalu jadi . tadi aku pandang muke mak aku and terfikir kalau lahh satu hari nanti dia tade macam mane aku menghadapinye eh ? aku ni da lahh anak mak . memang kite digalakkan mengigati hari mati . sebab tu lahh kadang kadang aku terfikir sebab aku ni still tatau lagi selok belok agama . ilmu dekat dada ta cukup lagi and aku takut untuk fikirkan mase depan hm enough of that ! aku nak cakap sikit pasal kawan . yeah kawan , sahabat tu semua lahh . im sure korang mesti ade banyak kawan . bersepah sepah kawan korang kan ? tapi nak tau jugak lahh kawan yang betul betul ade untuk korang ni bersepah sepah ta ? kalau ye aku tau korang mesti tade langsung ape yang dipanggil kawan sejati . kawan sejati susa nak dapat . aku tau benda tu . membine persahabatan yang berdasarkan kepercayaan , sentiase ade ketika susa and senang , yang tahu memujuk , yang tahu memaki , yang tahu bile nak serius and gile and yang tahu ape korang suke or ta . kawan aku banyak . tapi aku tau tade lahh banyak kawan macam kau , kau and kau . ye korang lahh . tapi kawan yang selalu ade susa senang bole kire dengan jari . pade luaran aku memang sombong . hajar vierra pun ade cakap aku ni hati batu . tade perasaan haha nak buat macam mane . aku mengamalkan care give and take . orang baik kite baik . orang jahat kite diam haha jangan balas . kalau kau nak balas aku silekan haha tapi jangan cakap aku suruh ea --' kawan baik susa nak cari . selalu ade mase senang berlambak . mase susa semua lari mencicit cicit . but im glad sebab aku ade lahh beberape kawan baik yang always there for me and aku pun ade lahh kawan yang ta baek yang mengungkit and wht-so-ever . to my bantal busuk . terima kasih yaww ! u rock dude !
care nak pilih kawan bagi aku senang je . nilai dari dressup , care makeup , style jalan , kaki clubbing , speaking london , kaya , selalu ade time korang tengah banyak duit , yang ajar korang isap rokok and shisha , yang geti memaki hamun , yang merempit and yang ta habis sekolah .
well tu lahh care nak pilih kawan . (sape yang ikut ni aku tatau lahh --' kesian)

You Might Also Like

1 comments