NERVOUS DAY , MONDAY , 07032011 ,1217PM

3/07/2011 12:07:00 PM

hari yang sangat panas dan mengantuk . ye lahh semalam aku tido pukul 2 lebih lepas bace blog orang . then golek golek lagi . sekarang ni susa betul aku nak tido . mesti mengadap pc berjam jam bace blog orang baru lahh mule mengantuk . macam bedtime story . hari jugak aku start keje . arghh ! sebanarnye aku tanak keje but oleh sebab aku ni da tade duit . terpakse lahha aku keje . aku keje 2 minggu je . dapat lahh duit buat aku survive sementare tnggu keje yang permenent . aku agak takut lahh first day nak start keje ni . yeah semua lalui benda yang same . aku ni kalau dekat tempat asing memang malu sikit haha
so aku akan sesuai kan kadaan aku ikut tempat baru . im just be myself haha wish me luck today
actly i really need luck today hm

You Might Also Like

0 comments