DEMAND OF NOT SO GOOD LOOKING GUYS

7/16/2012 01:30:00 PM

Assalamualaikum .

Why it seem that i never feel important to somebody ? kadang-kadang aku nak juga rasa yang diri ini dihargai . err bukan pakwe maksud aku . itu terlalu spesifik . aku nak dihargai dalam komuniti , kawan even sahabat .

is it hard for someone to praise somebody that beside to person he/she admire ? aku rasa macam err well you know that kind of feeling . ea come on lah , you all bukan kawan dengan that party seorang je . you all kawan dengan kawan sebelah that party tu sekali . dari you all buat dia terasa dia sia-siakan or di asingkan , baik you all puji dia sekali . bukan setakat akan buat hari hari dia ceria malah dia akan doakan you all sekali .

ke memang not good enough looking girls tak boleh kawan dengan guys yang too 'extra' looking good ? err .  terlalu memilih . its not about who being nice or being cute , you all kene kenal seseorang tu dengan betul dulu . jangan judge book by its 'colour' .

i know most of not good looking girls feel burden bout this matter . yelah , susah nak kawan dengan good looking guys but , hey man , if you are not like a true gentleman , dont expect girls will be like ladies .

well cukup jelas dekat sekeliling aku sekarang ni , isu ni banyak berlaku . and i feel sad bout it . kenapa nak membezakan someone to be somebody yang you all wanna be friends ?keep it low peeps . mana tahu yang you all tanak kawan tu aa yang akan lebih faham you all and one lucky day she/he will help you .

friends not based on look , but based on how we will make the best memories together as friends

You Might Also Like

0 comments