HIDUP-KETAWA-CINTA

12/31/2014 11:38:00 PM




2014

Jadinya apa perlu dicatit disini ya ?
Nak diikutkan banyak .

Yang penting --
Tapi aku tak akan kuburkan segala memori tahun 2014 .
Tidak kiralah memori suka atau duka .
Itukan pengalaman .
Pengalaman jadikan aku --
Aku yang sekarang .
Pengalaman itulah pelajaran bermakna sepanjang hidup aku .

Terima kasih untuk semua yang masih ada sehingga hujung 2014 ini .
Berada dikeliling aku pastinya susah kadang-kadang .
Aku tahu itu .
Tapi untuk terus ada dengan aku sampai detik ini --
Kau pastinya seorang yang cool seperti aku .
Lalalalalala
Untuk itu terima kasih orang-orang yang cool .


2015

Satu fasa kematangan menanti .
Semakin meningkat usia .
Semakin perlu dewasa .
Semakin banyak tanggungjawab .
Semakin perlu fikir untuk masa hadapan .
Dan --
Aku sesuai ke untuk lalui itu ?

Cerita sesuai atau tidak --
Tolak belakang .
Kerana mana ada yang hidup mundur kebelakang .
Mahu atau tidak --
Aku pasti akan tempuh .
Seperti tahun-tahun sudah .
Mencipta memori untuk dikenang .
Merangka perjalanan penuh corak warna yang aku palitkan sendiri .

Niat hati kecil aku tak mintak banyak .
Cuma aku akan lebih berhati-hati untuk benarkan seseorang masuk hidup aku .
Aku perlukan orang yang positif .
Aku perlukan orang yang kasi aku makan .
Aku perlukan orang yang kasi aku ketenangan .
Dan beberapa ciri lagi yang aku malas nak taip .
Logikkan apa aku fikir .
Aku tahu .
Sebab aku kan power dan cool .
Dan bijak urus rasa .

Harapnya 2015 menjanjikan rock .
Dan cinta suci murni luhur dari hati sanubari abadi mungkin .
Okay dah itu je .

Oh dan --
Terima kasih sebab masih baca blog aku .
Walaupun makin jarang update --
Dan semakin hambar --
Serta dipenuhi cerita sedih dan marah semata .
Lantak .

Itu kan feel .

Okay habis .





Kali ini cerita tak sedih atau marah .kbaiii

You Might Also Like

0 comments