KHAZANAH , THURSDAY , 14042011 , 1121PM

4/14/2011 08:45:00 PM

hello hello all cute girls and hensem boys which is my faithful readers ! lame gaban aku ta update blog kan ? sori lahh mud aku lari aa nak blog blog segala ni haha mule mule internet ta bayar then bila da bayar da ta semangat nak update lagi haha segala idea aku lari berterbangan ! aku tau korang rindu aku . sebab sebelum aku buat entry ni da ramai da tanye 'ea aida bile nak update ?' 'ea kau da lame ta update ye' 'sayang bile nak update ?rindu dekat blogger dia' haha ni lahh sebahagian nye . sori ye uolss ! (gedik kejap) entry kali aku nak bitau lahh ye . yang belum amek spm jangan lahh bace . nnt korang terkejut budaya . hari tu aku dok kemas kemas ruma . anak dara lahh katekan haha then aku terjumpe lahh timbunan kertas yang berlambak lambak . bile di cek balik rupe nye kertas ni sume khazanah aku masa aku bergelar sorang student dulu . bile aku belek belek balik benda ni aku jadi rindu dekat cikgu cikgu yang bagi aku ketas yang bertimbun timbun tu . aku pun tatau lahh nak cakap ape lagi pasal nilai sekeping kertas ni . padahal kertas je kot . tapi pasal sekeping kertas tu yang aku ta bawak pegi sekola lahh buatkan cikgu aku mara . pasal sekeping kertas ni jugak lahh aku jaga elok elok untuk aku buat revision nanti . ilmu dalam sekeping kertas ni sangat berharga ! well gambar yang dekat atas tu hanye lahh kertas kertas aku . yang buku buku lagi lahh menggunung tinggi nye . well dekat bawah ni ada lahh sebahagian gambar nota yang aku buat untuk buktikan aku sorang budak yang rajin (ehem) haha
nota fizik aku . rajin tu wehh
LK aku teruk gila mase pekse akhir tahun form4 ! ta belajar ape ? belajar lahh
nak buat karangan bi pun buat mind map . it show tht im hardworking girl :)
nota kimia . ta minat !
nota bm
nota sejarah walau banyak mane pun korang kumpul kertas macam aku ni . kalau korang ta bukak balik kompem korang takan berjaya dengan cemerlang lahh . minat tu penting ! jangan asik tido . sekarang ni kertas yang berlambak lambak tu aku tatau nak buat ape . buang kot --' cube korang bayangkan lahh . kalau aku sorang ni dapat kumpul kertas banyak macam tu . cube bayangkan ade bape orang student macam aku and setiap student kumpul berlambak lambak kertas . kalau aku ea agak agak bape batang pokok ye ? ye aa . kertas made up from pokok what . no wonder lahh malaysia ni makin panas --'

You Might Also Like

3 comments

  1. aq punye lgi byk. aq hbis ambik spm je trus kms. bnci tengok bilik brsepah dgn buku dgn krts yg dh x pkai. tpi x buang la. syg beb. ade lgi kt dlm kotak aq ni. dh jdi hrte krun.

    ReplyDelete
  2. aku punya dah siap masuk kn dalam kotak dah . HAHA . ada tu dah bg kat junior aku pun . nak tunggu adik aku lama sangat . simpan lah khazanah kau ni sampai ke anak cucu . satu amalan mulia bila berkongsi ilmu dengan keturunan sendiri . ekeke :p

    ReplyDelete
  3. apit : haha aku da kemas hari tu and da suruh mak aku buang . dia simpan lagi haha

    hajar : tade nye nak simpan ke anak cucu . dorang nak dorang cari sendiri . kene lahh jadi rajin macam aku ni :)

    ReplyDelete