IM JUST SAD , SATURDAY , 30042011 , 0122PM

4/30/2011 01:13:00 PM

hello hello all my cute and err --' hensem readers ! beautiful saturday isnt ? for me not . aku kene keje and balik pukul 12 . oohhmahhgawdd ! malas malas malas . entry aku kali ni pendek je . ta banyak aku nak cakap and mase ta bagi aku nak bebel pepanjang . sekarang ni semua student yang amek spm 2010 sibuk check or dapat panggilan for futher their study . tapi aku ta dapat lagi . aku dapat jugak but aku dapat swasta . keinginan untuk sambung belajar yang tinggi buat kan aku jeles dengan orang yang da dapat tawaran hm mungkin rezeki aku belum sampai lagi . tapi aku doa banyak banyak agar aku dapat sambung study nanti bile aku dapat tau membe aku dapat tawaran masuk matrik , aku tatau kenape aku punye air mata laju je keluar . sedih aku tengok dia dapat tawaran tu . dia akan sambung belajar 23 mei nanti . so dia akan jauh dari aku . mesti dia sibuk kan nanti . tape lahh kau study betul betul ea . tu ape yang kau nak selame ni kan ? mugkin aku ta dapat tawaran lagi ni yang buat aku nangis . haih --' bukan nangis tapi macam sebak je . mak im sorry --' orang yang belum amek spm tu study betul betul lahh ye . jangan korang menyesal nanti .

You Might Also Like

2 comments

  1. Buat solat hajat byk2. Insya Allah qo dpt punye UPU. Keputusan UPU kluar Mei ni tpi aq x thu tarikhnye yg sbnr. Keputusan Ting 6 je aq thu. 9 Mei ni. Qo check la kt moe.gov.my. Insya Allah qo dpt punye. Qo nk jeles bleh tpi jeles qo tu kne positif. Klau qo dpt twrn nnti, qo buktikn pd bdk tu yg qo adalah lbih baek drpd die. Tu cre aq klau org ktuk aq psl kistimewaan aq. Aq x ksh. Biar mule2 dieorg x hormat aq tpi akn buatkn bdk tu hormat aq. Tu la ktukn mmbine. Lgi 1, bdk tu msti xkn lupekn qo punye. Ssebuk mne pun die, Insya Allah die msti ingt kn qo, doa kn kjyaan qo. Insya Allah.

    ReplyDelete