AM I TO STRONG OR IM PRETEND TO BE STRONG ? TUESDAY , 14062011 , 1241AM

6/14/2011 12:02:00 AM

hello hello beautiful girls and err --' boys !
aku mengantuk tahap gaban ni tapi aku terase nak blog sangat sangat lahh . sebab ape pun aku ta tatau haha well lately ni hidup aku ta menantu and aku kejap demam kejap ok . nta lahh . yang pasti nye aku tetap gagah seperti selalu :)
becakap pasal gagah ni aku kadang kadang pelik sma ade aku ni memang betul betul seorang yang kuat or aku just sekadar berlagak kuat .kuat dalam konteks aku , bermaksud aku ok even aku rase ta ok . eh macam mane ea nak bagi korang faham --' ta faham tape lahh . tapi tu lahh yang aku rase .
aku tanak jadi seorang yang berpure pure . kawan kawan aku cakap aku ni kuat . still senyum and ketawe macam tade pape berlaku . kalau boleh dorang nak jadi macam aku . aku nasihat kan jangan lahhh weii . aku jadi gagah untuk buat kawan aku ta risau pasal aku . in fact aku punye hati berat sangat .
just be yourself rather then you pretend to be someone else . maybe ni lahh yang terbaik untuk aku , sebab tu aku still smile . everyone make mistake . so do i , you , them and everybody . sesetengah kesalahan da ta boleh ulang and ape yang bole di buat ada lahh teruskan hidup . i made mistake and i seek for your apologies . im sorry . to my dear heart , you have been to strong enough to let me smile and forget those thing . thank you :)

You Might Also Like

0 comments