LIFE IS UNPREDICTABLE , SATURDAY , 11062011 , 0842AM

6/11/2011 08:12:00 AM

hello hello all my faithful and silent readers !miss me ? for sure you do :) kali ni aku just nak blog pasal something yang myb normal berlaku dekat sekeliling kite . actually aku tade bende sangat nak cite . makin jarang update makin tade cite . sorry lahh kalau korang rase blog aku ni da ta menarik . aku kekurangan idea . tapi tape insa'allah lepas ni aku akan rajin update haha bace lahh korang sampai muntah ! haha life aku sebagai student sekarang ni tade lahh sesibuk budak matrik or budak form6 or budak yang bekerja or mayb ta bekerja . life aku masih boleh rileks rileks lagi . tapi kalau da busy memang busy bebenor lahh haha tapi kebanyakan mase aku sekarang ni aku habis kan mugkin dekat aktiviti yang ta berfaedah . aku pun tatau lahh macam mane tapi aku kene buang tabiat tu . tadenye nak memain sekarang ni ! then aku just nak share something lahh . when we mix with most of the strangers dekat sesuatu tempat yang baru , ta semua benda akan jadi indah or menarik . aku sentiase kaji perangai perangai pelik orang dekat sekeling aku . berlagak , hilarious , bajet , baik , pemalu , outstanding , low profile , cantik , hensem , pandai , kurang pandai and maybe dia tu heartless . bercampur dengan orang yang banyak perangai ni banyak faedah nye . macam aku , aku pelik kenape sesetengah orang akan bersifat fake !
be real man ! fake is nothing --' now im on my own . ta terlalu bergantung dekat orang lain . more independent but still anak abah haha so aku secare jujurnye nak bitau yang aku masih tade kawan untuk aku lepak sesame dekat kolej haih --' sungguh menyedihkan . susah nak cari kawan yang betul betul bole dengan kite . salah pilih kawan kite yang merana . lagi pun kawan kawan yang aku ade sekarang adalah kawan yang terbaik and tade penganti nye . aku rindu kawan kawan lame aku !
that quotes means much to me ! but i know its hard to find . im wishing for it . EVERYDAY ! hari ni ta semestinye indah . esok ta menjanjikan kenangan . kemaafan ta sentiase diterima . appreciate while they in front of u ! one day u will lose them . nothing last forever ! and i know i will lose you hm

You Might Also Like

0 comments