TEARS , MONDAY , 06062011 , 1127PM

6/06/2011 11:16:00 PM

hello hello all my dearest and silent readers ! its has been so long i didn't update my blog . sibuk + tade masa haha
ape korang buat kalau korang tengah mara ? adakah korang selalu nye akan diam ? menyanyi ? bagi laki smoke . tido ? mandi ? lepak and maybe korang buat something yang korang rase sangat unik ? share lahh ye .aku nak tau jugak :) well setiap orang akan ade perasaan mara ad tahap kesabaran . tapi sejauh mane setiap orang mampu untuk menahan mara dia tu and macam mane dia handle anger dia .
aku sekarang ni dalam process nak berubah dari seorang yang pemarah kepada lebih sabar . tade gune nye kalau aku mengamuk ta tentu pasal . aku yakin sesuatu masalah tu takan dapat selesai kalau aku mara jugak . da lahh aku mara . orang yang aku mara tu pun mara aku balik . makin menjadi jadi lahh pergaduhan tu .
so i want you to be strong . stay calm . only that can solve all the problems . seriously aku sekarang ni macam down gile . semua yang aku harap kekal mesti berubah . biase lahh dalam dunia ni pun bukan ade yang kekal hm beer to changes . prepared yourself . one day everything that you loved right now will lose and you will faced the suffer . just be strong .
but sometimes aku rase aku ni seorang yang penakut sebab aku ta berani berterus terang ape yang aku rase and ape yang aku nak orang tu tau . aku lebih suke diam kan and berharap orang tu tau ape yang aku rase or fikir . betul ke ape yang aku buat ? hm nta lahh . keberanian tu belum datang sbab aku masih pertahankan prinsip jaga hati orang dulu baru jaga hati aku hm
hati jangan lahh kau merana lagi ye . aku ta sanggup nak tahan kesakitan kalau kau terluke . stay strong and remain smile :) i always need you like that

You Might Also Like

0 comments