KERANA AKU SEDIH

1/23/2013 10:50:00 AM



Aku menangis ada kau kesah ?
Aku sakit ada kau kesah ?
Tak ada kan ?
Kerana apa ?
Kerana aku yang terlampau kesah pasal kau .
Ye kau yang aku takut kehilangan .
Dalam dunia ini bukan kau seorang yang ada masalah .
Aku pun punya masalah .
Mungkin pada luaran aku nampak kuat .
Tapi dalaman aku lemah .
Lemah sampaikan setiap kali aku buat salah dekat kau , aku marah diri sendiri .
Rasa itu tersimpan dalam hati dan tak mampu dipadam .
Kerana aku terlampau kesah dekat kau , hati aku sedih .
Sedih yang aku tak punya siapa nak cakap dan mengadu .
Sedih yang perit .
Kau tak akan pernah rasa kerana kau punya orang untuk mengadu .
Aku ?
Tak punya siapa .
Juga tak punya kau .
Kesiannya aku kerana selama ini berpura pura senyum .
Kesiannya aku kerana selama ini menghindarkan diri dari masalah .
Kerana aku tak mahu kau juga terbeban dengan masalah aku .
Aku sedih .

Ya , aku rabak .

You Might Also Like

0 comments