IT IS YOUR FAULT FOR THE UGLIEST DAY !

1/21/2012 06:59:00 PM

Assalamualaikum people !

macam mana hari korang ? bagi budak uitm mestilah seronok . sebab cuti adalah sesuatu yang sangat berharga untuk dinikmati . walaupun cuti yang dapat hanyalah 4 hari tolak hari jumaat yang dikira setengah hari , tapi still ada homework yang berlambak untuk aku settlekan . student life macam ni lahh .

hari aku selalu busy tapi aku selalu ignore kan kesibukan aku sebab aku nak cari time untuk diri aku sendiri . kadang kadang ada dalam hari hari tu aku terasa sangat malas dan penat untuk bergerak dan buat semua benda ni . sampaikan nak bangun dari katil pun malas . ada juga aku rasa down dalam hari hari tersebut kalau aku tak dapat buat test , quiz or even homework yang banyak dan aku tak tahu nak buat macam mana .

tapi bagi aku , aku tetap akan cuba untuk menceriakan diri sendiri . kalau korang buat sesuatu masa tak ada mood . itu adalah sangat tidak seronok . untuk aku , aku akan cari spirit untuk kekal senyum . buat something yang aku suka contohnya , mandi lama lama atau dengar music dengan high volume . atau apa apa yang korang suka untuk menceriakan diri korang . jangan mengharapkan orang untuk ambil tahu pasal kita . love yourself first . care for yourself first .

janganlah menganggap hari yang teruk untuk korang itu akan berterusan sampai hari hari berikutnya . tanggungjawab korang sendiri untuk kembalikan senyuman yang hilang . senyum itu lebih cantik :)

You Might Also Like

0 comments