MARILAH BERGOJET DAN BERNYANYI !

1/20/2012 09:12:00 PM

Assalamualaikum people !
Mari menyanyi sedunia ! aku suka menyanyi . sebab dengan menyanyi aku akan rasa teramatlah lega . menyanyi akan mengurangkan stress dan menyanyi akan buat aku happy . tapi biasanya lagu akan memainkan peranan mengikut mood seseorang . kalau kau baru lepas break , kau akan dengar lagu yang jiwang dan meruntun perasaan . err sastera ~
Aku minat dance . cuma aku da lama tinggalkan dance dalam hidup aku ni . mungkin sebab aku da besar so agak malu nak dance . dance adalah satu medium untuk aku kekal fit masa dulu . dance juga buatkan aku kene focus then kemas . aku rindu nak dance . macam relief segala masalah . miss those old time .
jadi bagi sesiapa yang kenal aku lama , jangan hairanlah kalau aku ni kaki karoke dan suka berjoget dekat bilik kalau aku tengah happy atau bosan haha

You Might Also Like

0 comments