NO REPLACEMENT . DON'T YOU DARE TO GO AWAY FROM ME !

1/19/2012 05:40:00 PM

Ini adalah entry reply untuk cousin aku yang telah bersusah payah untuk meluahkan rasa rindunya kepada aku dengan cara yang paling romantik sekali . yeah aku terharu ! sob sob sob
Dear Hajar Abdul Jalal :
Saya sangat merindui diri anda . mengapakah anda berada jauh dari saya ? saya sangat sedih bila mendapati bahawa diri anda tiada disisi saya selama ini . tiada tempat mengadu dan tiada teman sebantal . teman sebantal juga telah hilang . sayang , saya sentiasa teringatkan masa kita bersama . bergurau senda , karoke , menangis bersama dan banyak lagi . adakah anda ingat ?
Alangkah seronoknya kita bersama masa itu :') kita sentiasa ketawa bersama dan kita juga mempunyai sense yang sama tentang satu benda .tapi malangnya kita tak boleh nak sentiasa bersama sebab kita busy study . kau study dekat south africa . aku dekat california . kan jauh tu haha insyaallah kite jumpe kalau berkesempatan ye adinda haha
your love !
COUSIN

You Might Also Like

0 comments