KEAMANAN DI HATI DAN CERITA 'SAMA SAMA'

4/24/2013 10:13:00 PM




Aku tahu perjumpaan antara aku dan kau tadi singkat sangat .
Aku tahu kau dan aku kekok dan kurang selesa .
Maaf .
Aku belum boleh nak berbual mesra dengan kau macam dulu .

Dulu kita rapat .
Tapi sebabkan satu hal itu kita tak memasal bertegang urat .
Kau tak nak mengalah .
Begitu juga aku .
Aku andaikan itu darah muda kita .
Lagi lagi naluri kita sebagai anak sulung yang punya ego tinggi .
Mana mungkin aku kalah dengan kau .

Maaflah aku tak reti bertegur sapa dengan kau semesra dulu .
Maaflah aku tak mampu pandang tepat ke muka kau macam dulu .
Maaflah jika kau cuba memulakan komunikasi dengan aku tapi layanannya hambar .
Maaflah jika kau sorang yang rasa nak betulkan keadaan .

Jujur aku kata .
Aku rindu kita semua yang rapat dulu wei .
Aku tengah cuba nak rapat balik dengan kau macam yang dia mintak .
Satu hari nanti kita akan rapat balik sampai boleh bergurau sakan .
Percayalah .

Macam kau tak tahu je aku ni pemalu nak mulakan sesuatu .
Hewhewhew .



Jadi marilah kita sama sama menjalinkan keamanan sejagat di hati kita .
Damn aku merepek lagi guna ayat sama sama .
Nampak sangat aku kekurangan idea .

You Might Also Like

0 comments