UNTUK SEGALA JENIS RASA

4/30/2013 01:00:00 AM


Tadi aku nampak dia .
Dia yang aku dah tinggalkan secara kejam beberapa tahun dulu .
Aku fikir aku akan nampak dia sekali .
Ternyata aku nampak dia dua kali .
Sungguh kebetulan .
Nasib aku baik .
Dia langsung tak nampak aku .
Kalau tidak kucar kacir jugak aku nak kawal emosi .

Bila aku tengok dia .
Segala jenis kenangan terkeluar dalam kepala aku .
Macam siaran tv .
Kerana kenangan itulah aku belajar kenal dunia .
Dunia yang kejam .
Dunia yang putar belit .
Dunia yang pentingkan diri sendiri .

Tapi itu semua aku jadikan tauladan .
Amboi kemain tauladan lagi ayat aku .

Kerana aku yakin setiap berakhir sesuatu .
Akan ada yang baru .
Yang mampu beri kesan positif untuk aku .
Yang mampu buat aku senyum .
Yang mampu buat aku kembali bernafas .
Terima kasih untuk segala pengajaran .
Pengalaman .
Kasih sayang .
Detik indah .

Untuk setiap manusia terindah yang pernah hadir dalam hidup aku .
Terima kasih .
Group hugs !
Eh .



Ok idea dah hilang .

You Might Also Like

6 comments