OTAK AKU SAYANG AKU

5/19/2013 10:46:00 PM



Otak aku memang tahu nak senangkan kerja aku .
Muah .
Kebelakangan ni banyak benda aku dah lupa .
Termasuk muka orang yang aku pernah jumpa beberapa tahun lepas .
Dahsyat .
Kalau muka orang pun aku boleh lupa .
Apatah lagi segala jenis perbualan yang tak penting antara aku dan kau .

Kadang kadang aku suka keadaan ini .
Tak perlulah aku terbelenggu dengan isu tak penting .
Tak perlulah aku sibuk nak urus perasaan yang sedih .
Tak perlulah aku memanjang berduka lara .

Tapi ada juga yang tak suka aku cepat lupa .
Nanti dia orang kena bersungguh sungguh ingatkan aku .
Maaflah .
Otak aku mungkin berfungsi secara automatik .
Berfungsi untuk membezakan yang penting dan tidak .
Mana yang tidak secara automatik juga aku akan lupa perkara tu .

Aku senang dengan cara ini .
Aku sangat suka .
Otak aku tak macam perempuan lain .
Aku suka .

Mana yang aku lupa lepas ni .
Maaf lagi sekali .
Sebab dalam kepala aku mungkin cuma ada
IKAN JERUNG .



Ok aku tipu pasal ikan jerung tu .

You Might Also Like

0 comments